Skoooooooola

Idag har jag vart i skolan. Sluta kortdag (y)  Skönt som fan :)  Hade typ svenska, matte,  musik och engelska. Hahahha, när vi slutade så gick vi till våra skåp typ, åsså hämsta jag min jacka när jag reser mig upp nuddar mitt huvud skåpdörren snett över mig. Haha, och jag som har suuuuperkort stubin blir skit förbannad och smäller igen skåpet hur hårt som helst satt det låter skit högt. Asså jag tog i allt jag kunde (xd). Men jag såg inte att Kenneth gick förbi. Haha, han typ vände sig om och stog och stirrade på mig as länge, men jag bah vände mig om och stog och log XD

Sen missa Elin och jag bussen -.- xD.  Tog en senare buss sen vare bara gå hem från karlholm -.-'''''.  Sen kolla jag på deras nya häst. En söt liten islännig :)  Nu sitter jag och väntar på att Elin ska ringa så ska vi sticka ut på en ridtur :D
Ses sen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0