skolan...

Fyfan... skolan idag asså...  helt sjukt.  Två tredjedelar av skolan satt och grät. Första (eller den enda för min del) lektionen gick jag ut.  Försökte hitta ett ställa att sätta mig ner själv utan att höra massa människor gråta eller prata om han :/   Så jag fick helt enkelt sätta mig ute...  Smsade med några som inte kände till det för att bli på bättre humör. Fel va mig ser ag nu, borde inte dra in dem..<3

I början av dagen lovade jag mig att inte gråta. (dumt nog).  Det känns bara värre när jag gråter. Jag vill värkligen inte.  Men det kändes som att hela huvet höll på att spricka för alla tårar som trängdes.  Jag hatar att gråta.  Men idag när Ina kom och kramade mig medans hon grät kunde jag inte hålla mig. Och det kändes faktist bra. Att gråta med någon. <3
Så sjukt asså,  igår va jag glad att komma till skolan, jag hade (till och med) längtat lite. Alla va glada och man kramade sina kompisar för att man va glad (nifattar).  Idag va allt så äckligt sorgset. Sjukt är ordet...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag funderar på tre-delat med fasta ringar på honom :)

2010-10-07 @ 15:07:30
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0