Kritik

För att ni ska få ett litet roligt inlägg så ska jag ladda upp en failbild på mig och Kita. En dag när jag red här hemma och ingenting funkade.  Allt gick skit. Fan det värsta passet på hela jävla tiden jag ridit henne. Red på pelham som ni ser på bilden. Som hon går på bilden, det va nog en riktig jävla ögonblicksbild. Inte ens nära så "bra" gick hon! Men det "roliga" med inlägget är att ni ska kommentera min sits och hur allt ser ut.
Jag börjar:

Det dåliga:
Jag lutar mig frammåt.
Kita går inte i form för 5 öre.
Jag ser stor ut på henne.
Har inte matchat ett endaste dugg ^^
Jag tittar ner.
Jag sitter ganska långt bak i sadeln.
Jag har fel sittben.
Det bra:
Kita tar (för en gångs skull) lite stöd på bettet.
Kita ser ganska smal ut på bilden, alltså inte mager, fint smal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0