dessa jävla rubriker...

Hejhej :)  Idag kom jag hem från pappa vid 12 eller nåt. Va med Olivia (ovanligt?! ;D) och vi bakade (ännu ovanligare?! ;D). Jonas fyllde år så vi hade ju en anledning :) Bakade negrisar och tårta.  Sen hade jag lektion för Olivia och Rambo. Dum som den hästen är va han jävligt dryg hela passet.  Antingen ska han skena eller vägra röra sig -.-  Men det löste sig hyffsat och dom tog några skutt på 70 iaf :)  Har kollat på häst annonser och jag är kär i ett fullblod ;d  Super het är han. Men jag ska ju inte ha nån häst :(
Pony och Kita fick vila idag. Imorrn ska jag nog rida till "terräng banan" med Pony och med Kita ska jag kanske köra lite dressyr med :)  Men eftersom det står hinder på banan kommer jag antagligen inte kunna hålla mig från att hoppa lite ;D
Hade tänlt att lös hoppa Kita lite oftare nu. Nästa gång ska jag inte löshoppa lika högt, men då ska jag ha "titt hinder". Riktigt läskiga ska dom va ;)
Nu ska jag kanske kolla på en film och sen gå och lägga mig :)
världens finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0