hatade bloggjävel och mer hatade rubriker...

Har ingenting at skriva om. Är hungrig, har precis ätit, går inte ihop sej javet, men det stämmer, åt för 10 min sen och är fortfarande jätte hungrig! *.*   Har ridit ut på Kita, gick helt okej. Pony vila, sen mocka jag. Jag och Olivia bråka sönder, mer mogen eller seriös kan man inte bli!  Ungefär så här lät det:
-Om inte du tömmer skottkärran säger jag åt mamma att du inte får ha hästen här!
- Men du fick den bästa grepen och jag får alltid tömma!
- Jag kommer låsa in höet och havren så får du betala ditt egna!
- Jag kommer byta spån varje dag så nästan allt tar slut direkt!
'
hehe, typ så. Men vi tömde skottkärran tsm sen ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yes jag har 3 hästar! Skriver inte så mycket om Nelly för jag skriver oftast om dagens ridning osv. Hon rida ej för hon är pensionerad

2010-10-18 @ 21:40:55
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0