Hästar, hästar, hästar!

Idag har jag först hoppat Kita. Hehe, när jag värmde upp va Kita skit fin. Sen när vi skulle hoppa börja hon typ vägra å skit. Ingen aning vf :S  När jag tog ett spö, som jag vet att hon hatar, hoppade hon, vart as spänd och kunde inte stå stilla äns. Hon vart jätte het. Det har hon ionte varit på aslänge nu och jag hoppas inte det förstörde nåt arr jag red påspö eller nåt "/  Hehehe, ja kag hatar spö, och Kita är livrädd för spön eftersom hon blivit slagen.  Men sen red jag till åkern och körde lite dressyr med Pony. Gick väl helt ok. Gick han iaf att galoppera höger flera gånger, men fan va stel han är asså ^^  Det ska booort :D

Moahahahah, världens coolaste CheifBlender kanske ska komma hem till mej nån vecka och då ska Evelina ha Pony hos sej :D  Fett kul det  kommer bli isf. Men bara om det går för mamma, för Evve fick iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0