Häästarnaaa <3

Tjoo :D  Idag har jag och Moa ridit ut på mina sötnosar :*  Hehe vi hoppade lite små hinder som "råkade stå ivägen" på typ 30 cm. Där kom första avramlingen för Moa. sen galoppera vi på en åker. Där kom den andra för dagen ;)  Pony typ hoppa iväg,,, bort, hehe :P  Men sen gick det bra iaf :)  Sen red Moa barbacka på Kita på banan.  Åsåå har vi mockat och chillat. :)  Nu ska jag kanske, om jag orkar, ut och springa, sen ska jag duscha och fixa lite småsaker. Skönt att inte ha nån läxa till imorrn iaf (y)

aa, uppdaterar lite roligare sen.
Juste, glömde skriva dom riktiga resultaten från igår, skrev nästan bara om hur dåligt allt va.
70cm: kita va jättedryg och det gick sämst. Ett stopp.
80cm: Först ett stopp på hindret ut från en kombination, det låg jätteskumt och alla hästarna ville svänga av där. Det gjorde Kita och jag han inte med å svänga, så en vägring, sen hoppa hon på det, då rev hon ;) sen kom en typ super snäv sväng mot 6:an som hon vägra på ^^
men jag gjorde en omstart. Rättade lla felen. Va beredd från början att rama in till 5:an och det funka. Sen tog jag ut svängen ända till ridhusväggen yill 6:an och det gick bra då. Så en feldri runda iaf ;)
en rosset fick jag iaf med mig hem :)  Första gången jag tävlade 80 åsså så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0